keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Draama genre ja minä

Kävin eilen kirjastossa lainaamassa varaamani kirjan "Valehtelevat viettelijät - Kaivattu"
Tämä kirja on on englanniksi "Pretty Little Liars".

Yleensä en perusta kovin draamaisista sarjoista, etenkään telkkarissa (reality-ohjelmat ovat oma juttunsa - siis minulle, ainakin osittain) en tykkää oikein tykkää esim. Salkkareista, Lemmen Viemästä, ja olen nykyään pysytellyt poissa myös Täydellisistä naisista (paitsi reality-versiosta).
Tykkään enemmän kevyemmästä hömpästä, mitä tulee romaaneihin ja novelleihin, sama pätee ainakin osittain töllön ohjelmiin. Myönnetään, katselen tosi-tv ohjelmia, Sinkkulaiva ohjelmat ovat paheeni, Olen myös tässä kesällä katsonut Kardashineita silloin tällöin.
Tykkään myös telkkarista katsoa kotivideo ohjelmia.

Aloittelin eilen "Valehtelevat viettelijät" - kirjaa. Siinä on jotenkin raskas tunnelma. Saa nähdä saanko luettua sen loppuun.

Kirjoista vielä sitä, että olen tykännyt lukea päiväkirjamaisia kirjoja, esim "Georgia Nicholsonin salatut elämät" - sarjat, sekä "Rachel Riley" - kirjoja.
Vaikka sanon etten kovin draamasta perusta, tykkään joistakin teinikirjoista, tykkäsin joistakin Cathy Hopkinsin kirjoista.

Voiko siis sanoa että välttelen draamasarjoja koska tykkään tuollaisista kirjoista ja ohjelmista?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti